Účastníci našeho prodejního tréninku se naučí metody, které jim pomohou změnit myšlení, chování a verbální i neverbální komunikaci tak, aby uzavírali víc obchodů. Klasické tréninkové metody, které jsou založené na naučených frázích a manipulativních technikách přestaly v dnešním transparentním prostředí digitálních médií fungovat. V průběhu tréninku si účastníci osvojí metody, které jim pomohou se soustředit na vytváření důvěrného vztahu, řešení problémů a pomoc klientovi. Tento “mindset” je dnes základem úspěchu každého prodejce.
Pro koho je program určen
- Tréninkový program je přínosem pro každého, kdo se profesně zabývá prodejem
- Tento program lze koncipovat pro manažery obchodních týmů, zkušené prodejní profesionály nebo pro nováčky
Co se během tréninku naučíte
- Osvojíte si umění naslouchat, klást ty správné otázky a vést s klientem dialog tak, abyste se naučili získávat důvěru klienta
- Přesvědčovat tak, abyste získanou důvěru neztratili.
- Pomocí kognitivně-behaviorálního modelu vás naučíme nejprve identifikovat a analyzovat vaše kontraproduktivní myšlenky a postupně je nahrazovat konstruktivnějším modelem myšlení.
- Ukážeme vám, jak můžete rozvíjet pozitivní vlastnosti jako je zdravé sebevědomí, asertivita, entusiasmus, empatie, důvěryhodnost, pozitivní myšlení, vytrvalost, a odolnost.
- Naučíme vás zvládat negativní pocity a emoce jako je strach, obavy a stress a jak se zbavit škodlivých návyků, přesvědčení a chování.
- Seznámíme vás se základy neverbální komunikace, tak jak je prezentuje aktuální výzkum z oblasti sociální psychologie.
Trénink připravíme na míru dle vašich individuálních potřeb a požadavků.
Z diskuse v následujícím videu vyplývá, že řízení týmu způsobem, že prodejcům předepisujeme aktivity, jako je počet telefonátů a schůzek, které mají v určitém časovém úseku vykonat, může mít kontraproduktivní efekty. Lepší přístup k řízení týmu je trávit s prodejci pokud možno co nejvíce času a spíše než se snažit je řídit, jim pomáhat a koučovat je.
Jak řídit obchodní týmy from Ivan Cernohorsky on Vimeo.
Obchodníci mají často zábrany provádět studené telefonáty, tzv. cold cally. V následujícím rozhovoru s experty v oblasti prodeje Terezou Šlechtovou a Janem Langhansem vám nastíníme několik řešení, které vám pomohou tento problém vyřešit.
Studené telefonáty – Cold Calling from Ivan Cernohorsky on Vimeo.
Klasické prodejní školení je pasé. Vede k robotickému opakování naučených vzorců chování. Prodejci tím ztrácejí svojí přirozenost a tím i schopnost uzavírat obchody s informovanými a sebevědomými klienty. Místo toho se nabízí trénink emoční inteligence, který umožní prodejci lépe chápat situaci a potřeby klienta.
Prodejní školení from Ivan Cernohorsky on Vimeo.
V tomto sales-videu se bavíme o tom, jak nenásilným způsobem zjistit, co klient vlastně potřebuje a v čem mu náš produkt nebo služba může pomoci.
Předprodejní analýza from Ivan Cernohorsky on Vimeo.