Diář pro radikální změnu životního stylu


  • Název: Diář pro radikální změnu životního stylu | 52týdenní program pro změnu životního stylu a snížení biologického věku
  • O čem to je:

    DIÁŘ PRO RADIKÁLNÍ ZMĚNU SE ZAMĚŘUJE NA

    • prevenci civilizačních chorob jako jsou rakovina, kardiovaskulární choroby, diabetes, metabolický syndrom a dalších,
    • snížení vašeho biologického věku,
    • zvýšení vitality a kondice,
    • zhubnutí a/nebo zlepšení tělesné kompozice,
    • snížení zánětlivosti organismu a bolesti,
    • zlepšení kognitivních schopností,
    • zvýšení mentální odolnosti a
    • snížení hladiny stresu.

    DIÁŘ VÁM POSKYTNE

    • optimální program s detailním plánem na každý den,
    • znalosti k udržitelné změně,
    • vyhodnocování a zpětnou vazbu ohledně vašeho pokroku a v neposlední řadě
    • mentální podporu

    Vědecký výzkum posledních let nám umožňuje chápat biologické procesy stárnutí na buněčné i molekulární úrovni a vyvíjet strategie, které nás chrání nejen před civilizačními chorobami, ale dokáží zpomalit nebo dokonce zvrátit proces stárnutí.

  • Cena knihy včetně dopravy: 450 Kč vč. DPH

OBJEDNAT TIŠTĚNOU KNIHU

Pokud máte zájem o více výtisků nebo platbu kartou, můžete objednat i zde:

 e-shop  


Diář pro radikální změnu

Cíl programu

Všichni víme, že bychom měli zdravě jíst, více se hýbat, nestresovat se apod. Kdyby to bylo tak jednoduché, jsme nejzdravější národ na světě. Statistiky ale hovoří o pravém opaku… Změnit zaryté návyky a začít se chovat zodpovědně ke svému zdraví je ale velmi obtížné a málokdo to zvládne sám. K iniciaci trvalé změny životního stylu jsou třeba znalosti, zpětná vazba, externí podpora a v neposlední řadě čas.

Program na 52 týdnů

Diář obsahuje pro každý z 52 týdnů programu vědecky podložené, nové a někdy i překvapivé informace o tom, proč a jak byste měli změnit váš životní styl.

Ideálně si je přečtěte před začátkem programu všechny najednou a dle potřeby se k nim později můžete vracet. Pokud ale nemáte čas nebo chuť, můžete je číst postupně v průběhu programu, eventuálně si vyhledat témata, která vás nejvíc zajímají nebo jsou pro vás, ve vaši specifické situaci nejvíc relevantní.

Detailní plán

Všechny cíle jsou k ničemu, pokud nemáte detailní plán, jak cíle dosáhnout. Cílem tohoto programu je, abyste se opět cítili dobře a strávili pokud možno co největší část života v plné síle a ve zdraví. Diář obsahuje detailní roční plán na každý týden i na každý den, do kterého si budete zapisovat váš pokrok na cestě ke změně. 

K tomuto účelu jsme vyvinuli unikátní bodový systém, který vám bude pomáhat určit, ve které oblasti jste si v minulém týdnu vedli dobře a kde byste měli přidat.

Co diář obsahuje

NÁVOD NA POUŽÍVÁNÍ DIÁŘE

  • Nutriční plán & Legenda k nutričnímu plánu
  • Pohybový plán & Legenda k pohybovému plánu
  • Plán pro imunitu & relaxaci & Legenda k plánu pro imunitu & relaxaci

ZDRAVÍ

1. týden: Cesta ke zdraví
2. týden: Civilizační choroby: Jak jsme na tom?
3. týden: Největší zabijáci
4. týden: Klesající střední délka života v USA
5. týden: Cena za pohodlný životní styl
6. týden: Biologický a kalendářní věk
7. týden: Stárnutí: Držíme to ve vlastních rukách

ZMĚNA

8. týden: Změna není žádná sranda
9. týden: Rutina
10. týden: Jak tedy můžeme něco změnit?
11. týden: Rozhodnutí ke změně
12. týden: Malé kroky

MIKROBIOM

M13. týden: Superorganismus
14. týden: Mikrobiom a imunita
15. týden: Zásahy do mikrobiomu
16. týden: Druhý mozek
17. týden: Probiotika
18. týden: Probiotika a imunita
19. týden: Prebiotika
20. týden: Co mají rády bifidobakterie
21. týden: Prebiotika a hubnutí
22. týden: Zdravý mikrobiom: Co nejíst
23. týden: Zdravý mikrobiom: Co jíst

METABOLISMUS

24. týden: Signální účinky inzulinu
25. týden: Proč omezovat jednoduché sacharidy
26. týden: Komplexita metabolismu
27. týden: AMPK
28. týden: mTOR
29. týden: Autofagie

OMEZOVÁNÍ POTRAVY

30. týden: Anti Aging: Jediné co funguje je méně jídla
31. týden: Přerušovaný půst
32. týden: Časově omezený příjem potravy
33. týden: Redukční dieta? Asi (určitě) ne

MITOCHONDRIE: ENERGIE A ZDRAVÍ

34. týden: Co jsou to mitochondrie
35. týden: Elektronový transportní řetězec
36. týden: Apoptóza a stárnutí
37. týden: Antioxidanty mohou být kontraproduktivní
38. týden: Senescentní „zombie“ buňky

ANTI AGING STRATEGIE

39. týden: Mitohormeze
40. týden: Uncoupling
41. týden: Proč žijí ptáci tak dlouho?
42. týden: Neustále v pohybu
43. týden: Maximální potenciál
44. týden: Stres, hladina krevního cukru a inzulin
45. týden: Stres, cukr a rakovina

LOW CARB & KETO

46. týden: Metabolismus a ketony
47. týden: Co je to nutriční ketóza a jak vzniká
48. týden: Glykogen a tukové rezervy
49. týden: Co je to ketogenická dieta
50. týden: Keto-dieta a hubnutí
51. týden: Ketoadaptace
52. týden: Principy dobře formulované low carb nebo keto-diety

 


Pro koho je diář určen?

Diář je určen pro toho, kdo má zájem o změnu životního stylu tak, aby zpomalil proces stárnutí, zvýšil svoji vitalitu a kondicizhubnul a vypadal zase svěže a zdravě, snížil zánětlivost organismu, zlepšil své kognitivní schopnosti, mentální odolnost a snížil hladinu stresu.


AUTOR

Dr. Ivan Černohorský, se narodil v Praze roku 1962. V roce 1979 odešel do Německa, kde se věnoval vrcholovému sportu (šerm) a vystudoval fakultu národního hospodářství. Od roku 1990 do roku 1993 pracoval jako vědecký asistent na katedře mezinárodních vztahů a monetární ekonomie na univerzitě ve Würzburgu, kde v roce 1993 získal postgraduální doktorát v ekonomii. V letech 1993–2005 pracoval ve vrcholových funkcích v bankovnictví v Mnichově a v Praze. Od roku 2005 se v oblasti vzdělávání dospělých věnuje hlavně kognitivně-behaviorálním tématům. Je zakladatelem a master coachem Mindset Academy. V posledních letech se věnuje tématům, která souvisí s výzkumem strategií proti stárnutí, prevencí civilizačních chorob a zvyšováním sportovní výkonnosti.

Pokud máte zájem o více výtisků nebo platbu kartou, můžete objednat i zde:

 e-shop