Jak efektivně a trvale změnit životní styl

v kategorii: blog


 

S tímto programem můžete nastartovat změnu životního stylu. Cílem je snížení vašeho biologického věku, zvýšení vitality a kondice, zlepšení tělesné kompozice, snížení zánětlivosti organismu a bolesti, zlepšení kognitivních schopností, mentální odolnosti a snížení hladiny stresu.

  • Program na 52 týdnů

Program obsahuje pro každý z 52 týdnů programu vědecky podložené informace k tomu, proč a jak byste měli změnit váš životní styl.
Ideálně si je přečtěte před začátkem programu všechny najednou a dle potřeby se k nim později můžete vracet. Pokud ale nemáte čas nebo chuť, můžete je číst postupně v průběhu programu, eventuálně si vyhledat témata, která vás nejvíc zajímají nebo jsou pro vás, ve vaši specifické situaci nejvíc relevantní.

  • Mýty ohledně kalorií, jak dlouhodobě změnit stravovací návyky

Zapomeňte na diety. Žádná dieta dlouhodobě nefunguje. Jediné, co funguje, je trvalá změna stravovacích návyků, která zohledňuje lidskou evoluci, moderní poznatky našeho metabolismu a jeho změny v průběhu života. Dozvíte se, jak změnit stravování tak, abyste byli celkově zdravější, cítili se lépe, byli méně unavení. Pokud máte nadváhu, určitě také zhubnete, ale bude to jen vedlejší efekt vašeho nového životního stylu.

  • Pohyb

Pohyb je život. Pohyb zásadně ovlivňuje nejen proces stárnutí, ale i vaše kognitivní schopnosti, jako je paměť a rychlost vašeho mozku při zpracování informací. Nemusíte zrovna zvedat činky nebo sprintovat v lese, ale vašemu věku a vaší kondici přiměřený, pravidelný pohyb by se měl stát nedílnou součástí vašeho života. Zde se dozvíte, jak začít a jak se zlepšovat.

  • Stres

Stres zabíjí. Ukážeme vám, co s tím můžete udělat. Naučíte se přemýšlet jiným způsobem, než jste byli dosud zvyklí, dívat se na život s patřičným nadhledem a nedělat si kvůli nedůležitým malichernostem starosti. Osvojíte si denní rutinu, která dramaticky sníží hladinu stresu.

  • Detailní plán

Všechny cíle jsou k ničemu, pokud nemáte detailní plán, jak cíle dosáh- nout. Cílem tohoto programu je, abyste se opět cítili dobře a strávili pokud možno co největší část života v plné síle a ve zdraví. Diář obsahuje detailní, roční plán na každý týden i na každý den, do kterého si budete zapisovat váš pokrok na cestě ke změně.

K tomuto účelu jsme vyvinuli unikátní bodový systém, který vám bude pomáhat určit, ve které oblasti jste si v minulém týdnu vedli dobře a kde byste měli přidat.
Zde si zdarma můžete stáhnout náš Program na 52 týdnů, kde naleznete váš Nutriční a Pohybový plán a plán pro Relaxaci & Imunitu: