Proč byste měli věnovat získávání těch správných zaměstnanců maximální úsilí
- Najít, získat a hlavně udržet dobré zaměstnance je v dnešní době klíčovou konkurenční výhodou. „Nejlepší zaměstnanci přinášejí firmám 10 – 100 násobek toho co stojí.” (odhad Oracle Human Capital Management)
- Každý (nový) zaměstnanec ovlivňuje tým, ve kterém pracuje, firemní kulturu i budoucnost organizace. Špatná personální rozhodnutí mohou mít proto dalekosáhlé následky (ať už finanční, personální anebo třeba vztahové či další).
Co vám kurz přinese
Po absolvování kurzu budete schopni:
- začít systematicky budovat vaši zaměstnavatelskou značku (employer brand)
- napsat prodejní inzerát vzbuzující zvědavost a zájem u těch nejlepších uchazečů; inzerát, díky kterému pochopí nejen to, o čem je vámi obsazovaná pozice a co musí umět a znát, aby ji mohli dobře vykonávat, ale i jestli se ztotožňují s kulturou a hodnotami vaší společnosti
- nastavit strategii sociálních médiích tak, aby účinně podpořila váš recruitment-marketing a pomohla tím získat takové zaměstnance na vaše pozice, jaké hledáte
- analyzovat a správně číst životopisy tak, abyste byli schopni efektivně srovnávat kvalifikaci kandidátů a vybírat z nich ty nejlepší
- efektivně připravit, organizovat, vést a vyhodnocovat strukturované behaviorální/kompetenční pohovory.
- nastavit celý váš náborový proces tak, aby reflektoval vaši firemní kulturu a přesvědčil ty nejlepší kandidáty, že chtějí pracovat právě u vás
Lektoři
Od roku 2005 působí v oblasti lidských zdrojů jako headhunter. Zabývá se zaváděním nových technologiií a netradičním využíváním sociálních médií v recruitmentu. Jako manažer a headhunter obsadil stovky pozic.
Narodil se v Praze 1962. V roce 1979 odešel do Německa, kde se věnoval vrcholovému sportu (šerm) a vystudoval národní hospodářství. Od roku 1990 do roku 1993 pracoval jako vědecký asistent na katedře mezinárodních vztahů a monetární ekonomie na univerzitě ve Würzburgu, kde 1993 získal postgraduální doktorát v ekonomi.
V letech 1993 – 1997 pracoval v bankovnictví v Mnichově a v Praze. Od roku 1997 do roku 2005 řídil v ČR dceřiné společnosti německé Hypo-Bank, Baader Bank a nakonec působil jako generální ředitel Interbanky patřící do skupiny Bayerische Landesbank.
Pod značkou Mindset se věnuje vzdělávacím projektům „Mindset Coaching“, „Mindset Financial Coaching“ a provozuje e-learningovou platformu „Learn-Online“.
Zabývá se dlouhodobě tématy, kde se prolíná finanční chování lidí s psychologickými fenomény, zejména oblastmi „Behavioral Economics“ a „Behavioral Finance“. Blízká mu je ale i oblast mentálního koučinku ve sportu.
Aneta je kreativec, který nerad dělá věci neefektivně, a proto se snaží za použití dostupných zdrojů najít co nejefektivnější způsoby práce. Její zálibou je pomáhat druhým otevřít oči a najít svou vlastní cestu řešení problémů. Má ráda moderní technologie a dokáže rozlousknout i html.
Aneta se zajímá o práci s lidmi od roku 2005, kdy měla příležitost řídit ten nejrozmanitější (anebo dnešním názvoslovím nejdiverzifikovanější) tým, k jakému se kdy dostala – tým složený z lidí různého věku, národnosti, kultury, různých zájmů, teanagery, seniory, brigádníky, maminky na rodičovské a další. Možná vás (ne)překvapí, že to bylo při její téměř pětileté praxi v McDonald’s, hlavně později na pozici vedoucího směny. Největší každodenní výzvou bylo všechny zapojit do společného fungování tak, aby byli motivováni k podávání těch nejlepších výsledků (ne zrovna v nejlepších podmínkách).
Praxe ve fast foodu ji motivovala ke studiu Řízení lidských zdrojů na Univerzitě Jana Amose Komenského. Během studia vyměnila fritézy a grily za kancelářský stůl ve společnosti Performia, kde si přičichla i k té formálnější stránce personalistiky. Poznala, jak funguje personální poradenství firmám, vzdělávání v oboru, provádění osobnostních testů ve výběrových řízeních apod.
Od konce roku 2011 působí v oddělení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Brown-Forman. Díky sdílenému know-how napříč celou firmou měla přístup k různým druhům vzdělávání, zajímavým nástrojům i komplexním procesům. Podílela se na zavádění behaviorálních/kompetenčních pohovorů v české pobočce (např. školením manažerů). Před odchodem na mateřskou dovolenou vedla celodenní workshop pro všechny pracovníky na téma předávání zpětné vazby a nastavování cílů. Aneta měla na starosti mimo jiné nábor zaměstnanců a onboarding (zapojování nových lidí do pracovního procesu, do týmu, organizace apod.).
Svou rodičovskou dovolenou využila k dalšímu osobnímu rozvoji. Od března 2016 se věnuje copywritingu hlavně v oblasti osobnostního rozvoje a koučinku, vedla 10ti týdenní akreditovaný kurz personalistiky, absolvovala certifikovaný kurz RACS zaměřený na vyhledávání kandidátů na sociálních sítích.